Η ακόλουθη αναφορά είναι γνωστή και ως υπόθεσηT52-5836. Πιστεύεται ότι έχει συμπεριληφθεί στο Grudge Status Report ως Appendix III. Η ταξινόμηση του εγγράφου ως "Απόρρητο"ακυρώθηκε και εκ νέου καταχωρήθηκε ως"Αταξινόμητο".
Kορέα – 29 Ιανουαρίου 1952
Ι. Περιγραφή του συμβάντος.
Το βράδυ της 29ης Ιανουαρίου του 1952, 30 μίλια ΔΝΔ του Wonson στην Κορέα, τρία μέλη του πληρώματος ενός Β-29, (tail, left, top gunner) παρατηρούσαν ένα φωτεινό πορτοκαλί αντικείμενο για 5 λεπτά περίπου. Το αντικείμενο βρισκόταν πίσω και αριστερά του α/φους (at 8 o'clock level). Το χρώμα του αντικειμένου περιγραφικά παρομοιαζόταν όπως το χρώμα του Ήλιου με μια περιστασιακή γαλαζωπή απόχρωση. Το εξωτερικό περίβλημα του αντικειμένου ήταν ασταθής και φαινόταν θαρρείς και υπήρχε μια εσωτερική κίνηση από φλόγες ή αναφλεγόμενα αέρια...Το αντικείμενο ήταν κοντά στο Β-29 δίχως όμως να μπορεί να προσδιοριστεί η ακριβή απόσταση του, ενώ λίγο μετά άρχισε να εξαφανίζεται.
Το αεροσκάφος είχε πορεία 274 μοιρών, το υψόμετρο ήταν 22,500 πόδια και η ταχύτητα 148 κόμβων εδάφους. H ώρα της επαφής με το αντικείμενο ήταν 23:00 ώρα Κορέας. Και οι καιρικές συνθήκες CAVU. (Ceiling Αnd Visibility Unlimited - Όρος που χρησιμοποιείται από τους ιπτάμενους για να περιγράψει τις άριστες μετεωρολογικές συνθήκες που επικρατούν)
Στις 23:24, μέλη πληρώματος ενός άλλου Β-29 παρατήρησαν ένα πανομοιότυπο αντικείμενο κοντά στο Sunchon. Το αντικείμενο αυτό ήταν ορατό για 1 λεπτό (Οι παρατηρητές ήταν οι πυροβολητές της αριστερής πτέρυγας και του ουραίου). Την συγκεκριμένη στιγμή το Β-29 ήταν στα 22,250 πόδια.
Οι πηγές από τις παραπάνω αναφορές προέρχονται από βετεράνους του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου και αφορούσαν αποστολές στην Κορέα. Τα πληρώματα των αεροσκαφών ήταν από διαφορετικές πολεμικές Μοίρες και ανακρίθηκαν τα μέλη ξεχωριστά.
II. Περιγραφή του συμβάντος
Οι στιγμές που το αντικείμενο ή τα αντικείμενα ακολούθησαν τα Β-29 δείχνουν ότι τα αντικείμενα κινούνται με τέτοιο τρόπο, ο οποίος εξαλείφει την πιθανότητα ενός πυραύλου εδάφους-αέρος, ή αέρος εδάφους, κλπ.
Το χρώμα και το σχήμα της φλόγας μελετήθηκαν από τα μέλη της ομάδας ATIC Propulsion προκειμένου να καθοριστεί εάν ή όχι η φλόγα, μπορούσε να προερχόταν από την εξάτμιση ενός συμβατικού κινητήρα τζετ με ή χωρίς μετάκαυση. Ενός pulse-jet (wikipedia pulse jet), ή ενός ramjet (wikipedia ram jet) ή κινητήρα rocket. Καμία από αυτές τις πιθανότητες δεν φαίνεται ότι συμπίπτει.
Η αναφορά αυτή, είναι κάπως παρόμοια με τις εκθέσεις των "Fireball Fighters", ένα είδος φαινομένων που παρατηρήθηκαν στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου. Η ακριβής φύση αυτού του φαινομένου δεν προσδιορίστηκε ποτέ αλλά τα πληρώματα των βομβαρδιστικών ανέφεραν έναν μεγάλο όγκο από πύρινες μπάλες, παρόμοιες με τον ήλιο, που περνούσαν μέσα ή κοντά στους σχηματισμούς τους. Δεν υπάρχουν τεκμηριωμένα στοιχεία ή τα διαθέσιμα στοιχεία σχετικά με αυτό το φαινόμενο. Όλες οι πληροφορίες που έχουν ληφθεί είναι λεκτικές από μέλη των πληρωμάτων των αεροσκαφών και κατά συνέπεια, λίγα πραγματικά γεγονότα είναι διαθέσιμα.
Αυτό είναι μια άλλη περίπτωση από ένα άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό που συμμετείχαν σε πολλαπλή μαρτυρία μιας τεχνολογίας προφανώς πέρα απ'ότι ήταν διαθέσιμη στη ΓΗ, κατά την στιγμή του συμβάντος. Οι μάρτυρες, όλοι είχαν παρόμοια εκπαίδευση αν και ήταν από δύο διαφορετικές στρατιωτικές μονάδες. Όλοι παρατήρησαν το ίδιο πράγμα.
Οι στρατιωτικοί αναλυτές αποφάνθηκαν ότι κανένας τύπος πυραύλων και αεροσκαφών δεν θα μπορούσε να εξηγήσει τα γεγονότα. Η πεντάλεπτη διάρκεια της παρατήρησης και το γεγονός ότι οι θεάσεις από τα πληρώματα έγιναν σε δύο ξεχωριστές περιοχές με διαφορά 24 λεπτών αποκλείει τα φυσικά φαινόμενα.
Επιπλέον, όταν οι ερευνητές προσπάθησαν να συγκρίνουν τις θεάσεις που έγιναν στην Κορέα, με παρόμοιες εκδηλώσεις σ' όλη την Ευρώπη πριν από αρκετά χρόνια, δεν μπόρεσαν να βρουν καμία απολύτως αναφορά ή τεκμηρίωση των προηγούμενων ερευνών. Αυτό είναι ασυγχώρητο.
Θα ήταν μια μάταιη προσπάθεια να προσπαθήσουν να αποκτήσουν πρόσβαση στις αρχικές εγγραφές αυτή την χρονική στιγμή. Αν οι ερευνητές της USAF (Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ) δεν θα μπορούσαν να συγκεντρώσουν τις πληροφορίες κατά τη διάρκεια της έρευνάς τους το 1952, τότε είναι πιθανό ότι δε θα συμβεί ποτέ.
Μια παρόμοια περίπτωση σήμερα θα μπορούσε να προσφέρει νέες γνώσεις με την τεχνολογία που διαχειριζόμαστε μέσω της χρήσης των επίγειων και ιπτάμενων ραντάρ, των ραντάρ λέιζερ, τις δορυφορικές λήψεις, τις υπέρυθρες κάμερες των δορυφόρων και τις φασματογραφικές αναλύσεις. Πολλά χρήσιμα στοιχεία θα προκύψουν και θα θέσουν νέα δεδομένα στην πτήση και την τεχνολογία.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...! ΠΗΓΗ